Щодо дій в умовах карантину

Щодо дій в об’єктах тимчасового розміщення (готелях, санаторіях, хостелах) в умовах карантину в Одесі

Щодо дій в об’єктах тимчасового розміщення (готелях, санаторіях,

хостелах) в умовах карантину в Одесі

1. Ознайомити персонал об’єкту тимчасового розміщення щодо необхідних
дій в умовах карантину в Одесі.
2. Забезпечити персонал, що пращює на стійці ресепшен, масками.
3. Розмістити на стійці ресепшен контакти гарячої лінії з питань
коронавірусу: 15-50 - безкоштовно зі стаціонарних телефонів, 0-800-50-15-50 -
безкоштовно з мобільних телефонів.
4. В посиленому режимі здійснювати санітарні обробки номерів, ліфтів,
холу та інших приміщень об’єкту тимчасового розміщення для персоналу та
гостей.
5. Забезпечити дезінфікуючи засоби для рук в холі об’єкту тимчасового
розміщення для персоналу та гостей.
6. Ресторани, які працюють на території готелю мають право надавати
послуги харчування для гостей, які розміщені у готелі, проте заборонено
надавати послуги для зовнішнього споживача.
7. Об’єкт тимчасового розміщення має право відмовити у наданні послуг,
якщо при реєстрації у людини було виявлено ознаки захворювання (сухий
кашель, утруднене дихання, тощо).
8. При виявленні ознак захворювання у гостей об’єкту тимчасового
розміщення необхідно:
a. ізолювати особу, у якої виявлені ознаки захворювання, та надавати
сніданок виключно в номер;
b. терміново повідомити на кол-центр 103 про виявлений випадок;
c. обмежити будь-який контакт з хворим.

Для довідки
 Гарячі лінії з питань коронавірусу: 0-800-50-15-50 - безкоштовно з мобільних
телефонів, 15-50 - безкоштовно зі стаціонарних телефонів
 Телеграм-бот стосовно коронавірусу COVID-19: https://t.me/koronaodesa
 Сайт м.Одеси з найважливішою інформацією щодо коронавірусу:
https://omr.gov.ua/ua/announce/218961